Generelle Vilkår

Definisjoner
"Leverandør" betyr MetaMedia / M. Ciamulski. "Kunde" betyr kundensom har inngått avtale med Meta Media / M. Ciamulski om kjøp av tjenester. "Avtalen" betyr avtaleinngått mellom Kunden på den ene siden og Meta Media / M. Ciamulski på denandre siden. Avtalen omfatter kontraktsdokumentet og disse Generelle Vilkårene. 

Priser og fakturering
For hver tjeneste gjelder prisene oppgitt på Meta Media / M. Ciamulski sin nettside (www.metamedia.com),eller oppgitt i Avtalen. Alle abonnement tjenester faktureres månedlig,forskuddsvis, seinest 10 dager etter godkjent avtale av Kunde. 

Avtale periode og oppsigelsestid
Avtale periode samt oppsigelses tid er individuelle for hver enkelttjeneste. Disse er oppgitt og beskrevet i avtalen. Dette gjelder kun tjenester fakturert månedlig.

Tegning av avtale
Alle Avtaler hos Leverandøren inngås skriftlig eller muntlig, og dermedaksept av disse generelle vilkårene.

Tjenester og produkter
Leveranse av hver tjeneste og hvert produkt levert av Leverandøren inneholder en presis beskrivelse og forklaring på hvordan tjenesten/produktet leveres. Dette er oppgitt og beskrevet i Avtalen. Denne beskrivelsen gjelder med mindre annet er avtalt og godkjent skriftlig. Kunde er selv ansvarlig for påminnelse dersom andre betingelser blir avtalt, men ikke benevnt i Avtalen.

Informasjonsplikt
Kunde er selv ansvarlig for å oppgi korrekt kontakt informasjon, fysisk adresse, besøks- og/eller postadresse samt e-post adresse, og er selv ansvarlig for å holde Leverandøren oppdatert ved eventuell endring i disse informasjonene, slik at utsendt faktura nås fram. Oppdatering av endringer kan bli tilsendt til Leverandøren via e-post eller gjennom kontakt skjema på www.metamedia.no.  Kunde er selv ansvarlig for skriftlig bekreftelse fra Leverandøren ved oppdateringav kundens kontaktinformasjon, samt purring på skriftlig bekreftelse. Gjeldene tjeneste/produkt vil bli fryst eller slettet hvis Kunde ikke forholder seg til oppgitt informasjonsplikt. Ingen beløp vil blir refundertetter frysing eller sletting av tjeneste/produkt.

Kundeservice
Leverandørens kundeservice er tilgjengelig i tidsrommet 08:00-13:00 på e-post og telefon. Hvis henvendelsen gjelder et kritisk problem utenfor dette tidsrommet, vil henvendelsen bli besvart fortløpende neste dag.

Avslutting av avtale
Avtale med Leverandøren avsluttes skriftlig via oppsigelse på e-post. Oppsigelsestid av hver enkelt tjeneste erbeskrevet i Avtalen. 

Force majeure
Ingen av partene skal være ansvarlige for brudd på eller holde den andre parten ansvarlig for eventuelle feil eller forsinkelser i oppfyllelse av forpliktelsene i henhold til denne Avtalen som følge av jordskjelv, flom, brann, storm, naturkatastrofe, krig, terrorhandling, væpnet konflikt, streik, lockout eller boikott, så lenge den påvirkede parten har gitt skriftlig varsel til den andre parten om en slik hendelse innen 5 dager etter at den har oppstått og har iverksatt alle nødvendige tiltak for å begrense virkningene av hendelsen. Hvis force majeure-hendelsen vedvarer i over 30 dager, kan Leverandør fritt velge å avslutte denne avtalen.

Taushetsplikt
Alle forretningsmessige saker mellom Meta Media / M. Ciamulski og Kunde skal på ingen måte med deles, publiseres, vises eller på andre måter synlig gjøres uten skriftlig tillatelse fra Meta Media / M. Ciamulski. Oppdaterte vilkår finnes også på www.metamedia.no/personvern